Monday 25 March 2013

New life.

Assalamualaikum.

Haihhhhh. Suadah lama yaa aku tidak mengapdatekan belogg ku ini. Biase laa. Masalah intenet. Rumah aku moden siket, takde wifi langsung. Broadband pun takde. Hoho.

Tanggal 21 mac 2013, aku, nurfatin bt mohd, lepasan spm 2012, telah mengambil keputusan spm aku. Aku dapat 4A, 3B, 2C, 1E. Bapakkk gila kentang.  E tu sememangnye Addmaths. Forever hates it. Hoho. HAri ni jugak aku apply course course yang sesuai dengan result aku tu. Aku pilih uitm, 8 pilihan tu sumenye diploma. Haha. Harap harap dapat salah satu daripadenye. Amin.


Haaaa. ni laa muke result aku yang sangat bagus. Haha. Agak tidak jelas kann. Takpee laa. Bagusss. Hikhik
Niat aku update harini, aku nak post pasal ilham. hekhek. *gedik siket.* Sebab.... :(

Ilham kene pergi PLKN. Tapi bukan untuk kumpulan 1 dan 2. Maybe 3 kot. Hummmm. Tapi rasenye dia buat penangguhan dulu kot. Bodoh betol laa buat PLKN lame lame. Blerkkk. Buat seminggu due dah aa. kan? kan? Dulu, aku ingat dia kene pegi kumpulan 2, so tiap kali aku kelua dengan dia aku snap gambar dia banyak banyak. HAHA. Perangai buruk aku. Chilll.

















 Haha. Aku dah rotate gambar ni tapi dia still macam tu jugak. Umm. Pompuan tu adik dia. Aku ni takde laa gila sangat kan? cume addicted je. Addict2 aku pun, gaduh opmo.. aku laa besenye penyebab pergaduhan itu berlaku. Hakhak. Aku kan manjewwww. Dengan ilham je la. Kehkehkeh. Bongok ah aku ni. Phuiiiiii. Mujur sangattttt ilham ni dah masak sangat dengan perangai akuu. Kejap je aku buat hal, pastu aku cari ilham balik. Hakhakhak. Tulul betul lahhh.

Nanti, masing masing dah nak sambung belajar. Aku sane dia situ. Adoyaeiii. Cepat cepat laa msuk minang aku sayanggggggg! Hewhew. Harap harap dapat tempat yang dekat dekat. kehkehkeh. Jangan kau curang padaku ilham.. Kalau kau curang, aku bomoh kau. MUahahahaha. Hei. Aku takde laaa sejahat tuu. Kejam kejam aku pun, aku pi bakar umahh pompuan yang gode ilham tu. Kire oke laa tu kan? HAHAHA.

Lambatnye laaa boleh kawin. Abah bagi aku kawin bile aku dah berumur 23 TAHUN. Gila lambattt. Aku ni excited gila kot nak kawin. Bukan gedik gatal gelenya. Tapi, aku jeles dengan orang yang dah kawin. Besttnye dioranggg. Haihhhh. Sabar teng. Sabar. 5 tahun je laagi. Ilham. Awakkk mestii kawinnn dengan sayeeeeee. MEsti. Sebab saye tokseyyyy doh jatuh cinte dengan orang lainnn.. Sebab jatuh cinta ni sangat lah serabutt. Cukup hanye dengan awk je laa sayanggggggggg. MMmuah setepekk.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.