Wednesday 20 February 2013

Not Available.

Assalamualaikum.

Sekali lagi aku update blog. Aku tak tahu nak share dengan sape. Aku malu. Malu bercerita tentang masalah aku dengan pakcik kat kawan aku.

Aku dan pakcik dah berbeza. Tak macam zaman persekolahan dulu. Pakcik sangat sensitif. Sehinggakan aku rase perbuatan aku terbatas. Aku rase ape yang aku buat, bagi pakcik, sume tu salah. Aku rase terikat. Aku tak tahu kenape pakcik buat aku macam ni.

Kadang kadang, pakcik over bila jealous. Aku suka bila pakcik jealous. Kat situ, aku boleh nampak sedalam mane pakcik syg aku. Pakcik kate, aku tak faham perasaan dia. Pakcik pun bukannye slalu faham perasaan aku. Aku tak salahkan pakcik atas sume yang terjadi sekarang.

Aku cume like gambar kawan aku dgn boyfiee dia. Aku suka tgk kawan aku yang satu tu. Dia cantik sangat. Photogenic. Tapi, pakcik salah tafsir. Pakcik ingat aku tak pernah cukup dengan ape yang dia bagi. Sakit hati yang ku rasa. Aku ingat pakcik tak kisah bila aku like gambar kawan aku tu. Lagipun, sebelum ni, pakcik tak marah pun. Pakcik oke je. Sekarang, pakcik dah berubah. Pakcik cakap aku tak faham dengan ape yang aku buat.

Dia off phone. Online fesbuk. Tanpe hiraukan aku. Perasaan aku dia tak nak tau? Gembira tak bila orang tak hiraukan kita? Mesti tak kan. Takpe la, bukan kali pertame dia buat aku macam ni. Bagi dia, bang bang boom JE. Ye. Okay. Aku okay. Perasaan aku dah lame sakit. Sakit sampai seksa. Seksa sampai tak kisah dengan ape yang dia nak buat lepas ni. Aku rela. Sebab aku sayang sangat kau, Mohamad Ilham Sukri.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.