Friday 28 June 2013

Weekend.

Assalamualaikum.

Sedar atau tak, dah sebulan aku duk kat Pahang ni. Ade sebulan lagi nak balik Besut. Balik untuk raye je. Sedih kan? Nanti kene pindah Melake, lagi laa jauh. Shit betul. Jauh dengan Besut, jauh dgn Kemaman. :(
Jauh dari org2 tersayang. Wuwuwuwuwuu.

Ok. Dah. Nanti ter'over' homesick pulak. Next week, aku ade test kimia. Bab 1 dan 2. KIMIA doe. Adoyaei. Quiz haritu pun aku yg dapat markah paling rendah. Terase sedikit down di situ. Sebab kawan kawan sume ade yg dapat full marks, ade yg separuh. Takpe la, aku takleh cepat give up. Kena usaha lebih sikit daripade orang lain. Aku mesti boleh!

Hurmm. 5hb - 7hb ni kemungkinan aku ade kem. MUNGKIN jela sebab senior tu cakap tak kompem lagii. Harap sangat sangat sangat kem tu dibatalkan pastu buat lepas raye nanti. Please lahh. Nak lepak dengan kakak niii. Nak habiskan duit dia. Muehehehe. Tapi, serius. Kalau dia buat jugak, serius aku tak ikhlas langsung join kem tu. Kena beli baju kem lagi, bayar yuran PG's lagi. Sedihhh. Aku pokai sangat dah ni. :( , Kesian abah. Dah banyak spend duit untuk aku. PTPTN, please masuk cepat sikit. Derita dah nii. Tak nak mintak dengan abah lagi. Aaaaa, rindunye kat abah dengan ma. :'(

Nak balik, tapi mase terlalu singkat. Buat penat je balik. Lagipun, tiket bukannye, Rm5 sekeping. ......
Agak agaknye, kat Jasin nanti ade senior tak eh? Kalau takde, mesti budak budak ni jadi first batch kat sane. Weeehaaaa. Bestnyaaaaaa~ *angan angan tak bleh blah.*

Haihhhh. Rindu bakal suami ehh. Hikhik. *kegatalan detected*  Sebulan dah kot. Takpe takpee. Jumpe hari hari pun tak bestt, lepas kawin nanti mesti bosan. kan? kan? hahaha, so, okay laa aku duk jauh sikit. Kikikiki. Esok dia dah nak pergi kemaman dah. Hari Ahad dia dah start daftar jadi budak TATIUC. Sayang, take care of yourself. Please stay with me. ONLY me. Sebab aku ade hatimu, dan perempuan lain dah tak boleh ambil. Heheheee. Nanti nak pergi shopping baju raye same same kan. Ok, dah tak sabar. Hehee.

--------

Sekarang, aku tengah buat projek kat ladang. Sekarang, tengah siapkan batas. Ade 9 batas lagi tak siap. Sakit belakang. Sakit pinggang. Haihh. Banyak betul sakitnye. Tiap tiap hari jumaat, aku kene bangun seawal pukul 5.15am. Sebab rokol kal ladang pukul 6.45am. Pastu, pukul 8 baru boleh mule keje. Nasib aku punye classmate okay. Semangat sikit nak pegi buat keje. Hahaaa.

Okay laa. Malam ni tido dengan iylia je. Saba dengan qila pegi kem. Nasib ade teman. Kalau tak, memang aku tak tdio laa dalam bilik ni. sorang sorang. Haishh. Takpe laa, aku nak pegi basuh baju dulu. Esok pagi kene pegi ladang lagii. Babai. :*



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.